Invitasjon til byggedag 😊

Ørsta vidaregåande skule inviterer til byggedag spesielt for elevar, med foresatte, som hadde hospitering på byggfag Ørsta vgs hausten 23, men også andre interesserte elevar med foresatte

torsdag 01.02.24  kl 17:00-19:00

D-bygget Ørsta vidaregåande skule

Her kan de få snakke med:

• lærarar på byggfag
  • opplæringskontor for byggfaga
  • lærebedrifter som tek inn lærlingar

Hensikta er å gi informasjon om kva byggfag kan vere,

og muligheiter ein har ved å velge byggfag.

Skal du benytte skjema pÄ vÄre nettsider? Øvrige funksjoner pÄ siden pÄvirkes ikke dersom du lar vÊre Ä samtykke, men vil kunne gi mindre funksjonalitet ved utfylling og lagring av skjema. Informasjonen blir slettet fra nettleseren etter 90 dager.